Comunicat de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona davant la situació que viu el país

La Xarxa territorial de museus de les comarques de Girona, que agrupa a 26 museus, entre ells el Museu del Cinema, ha emès un comunicat davant dels esdeveniments ocorreguts durant aquests dies a Catalunya, manifestant el seu rebuig a qualsevol actuació que impedeixi l'exercici dels drets civils dels ciutadans i manifestant el seu suport a aquells que treballen per defensar-los.

dimarts 26 de setembre de 2017

El comunicat de la Xarxa territorial de museus de les comarques de Girona diu textualment:

"Davant dels esdeveniments ocorreguts durant la darrera setmana, la Xarxa territorial de museus de les comarques de Girona vol mostrar el seu rebuig a qualsevol actuació que impedeixi l'exercici dels drets civils dels ciutadans, com són la llibertat d'expressió i el dret a decidir, així com manifestar el seu suport a totes aquelles persones, institucions i entitats del nostre país que treballen per defensar i garantir aquests drets bàsics.

Sempre a favor de la llibertat i la democràcia.

Girona, 25 de setembre de 2017."