La Botiga del Museu del Cinema es reforma

La Botiga oferirà una gamma de productes vinculada a l'exposició permanent, al precinema, així com merchandising exclusiu del Museu del Cinema.

dijous 16 de juny de 2016

El passat 15 de juny es va jubilar en Santi Rodrigo, responsable de la Botiga del Museu del Cinema durant més de 18 anys. En conseqüència, la Botiga del Museu s'adaptarà als nous temps i canviarà de format.

Després d'un procés de reforma de l'espai actual, la Botiga obrirà de nou d'aquí poques setmanes i serà gestionada directament pel Museu del Cinema. La gamma de productes que oferirà estarà estretament vinculada a l'exposició permanent i al Museu, amb productes com el catàleg de l'exposició i altres publicacions del Museu, elements de merchandising exclusius del Museu, aparells i objectes de precinema, entre altres.

Esperem que segueixi comptant amb la confiança de tots els visitants i usuaris del Museu del Cinema, així com dels habituals clients de la Botiga.