Nou programa educatiu del Museu del Cinema pel curs escolar 2016-2017

Visites guiades, tallers de descoberta, propostes temàtiques, creació cinematogràfica, mostra de cinema d'animació, maletes didàctiques, recursos per al professorat i un munt de propostes més en el nou programa educatiu del Museu del Cinema.

dijous 1 de setembre de 2016

El servei educatiu enceta el nou curs escolar incorporant dues activitats noves a la seva programació: Fem cinema! Els plans cinematogràfics i Pintem amb la llum.

La primera permetrà començar a treballar la realització cinematogràfica amb els infants de cicle superior de primària. El taller descobrirà el significat narratiu dels plans i enquadraments per a, posteriorment, pensar i rodar moments de cinema.

La segona proposta permet completar el recorregut de la llum a l'educació primària, per a cicle mitjà i superior. Aquí, els focus de llum es convertiran en llapis de colors per a dibuixar cançons gràcies a les propietats de les càmeres fotogràfiques.

Les activitats educatives del Museu del Cinema procuren potenciar l'educació dels alumnes en la lectura, comprensió i escriptura del llenguatge audiovisual gràcies al fascinant viatge de més de 400 anys d'història de les imatges, dels espectacles visuals anteriors a l'aparició del cinema i del cinema dels primers temps.

Podeu consultar tota l'oferta d'enguany al següent enllaç o descarregant-vos el document de la programació escolar 2016-17 que trobareu a continuació.