El Museu del Cinema organitza un seminari internacional sobre el paper de la dona en els primers anys del cinema

Aquest any es celebra l’11ª edició del Seminari internacional sobre els antecedents i orígens del cinema

dimecres 22 de març de 2017

En el marc del 11è Seminari internacional sobre els antecedents i orígens del cinema que enguany versa sobre "Presències i representacions de la dona en els primers anys del cinema 1895-1920", un total de 31 conferenciants i 2 ponents d’arreu del món ens exposaran els seus estudis sobre el rol de la dona en els primers anys del cinema.

El seminari es durà a terme el 30 i 31 de març a l’EspaiCaixa de Girona.

Per més informació, cliqueu aquí

Paral•lelament al seminari, també s’organitzen diverses activitats obertes al públic, els dies:

29 de març, 19.30h, Museu del Cinema:
Conferència de Begoña Soto: “El poder d’allò desconegut. O com enfrontar-se a la contribució de les dones en els primers anys del cinema espanyol”.

30 de març, 20h, Cinema Truffaut:
Projecció de cinema mut amb música en directe. Acompanyament musical a càrrec de Joan Pineda.

Ho organitza: Museu del Cinema i Departament d’Història i Història de l’Art de la Universitat de Girona Grup de recerca consolidat en Teories de l'Art Contemporani i el Proyecto del Ministerio de Economía y Competitividad "Presencias y representaciones de la mujer en el cine de los orígenes". (PRECINEMUJER) HAR2015-66262-P. (Universitat de Girona)

PROGRAMA SEMINARI (PDF 0,14 Mb)