El Museu del Cinema restaura el catàleg Theobald & Co.: Extra Special Illustrated Catalogue of Magic Lanterns, Slides and Apparatus

En motiu de la pròxima exposició temporal el Museu del Cinema ha restaurat el catàleg sobre llanternes màgiques i plaques de vidre de l'empresa Theobald & Co.

divendres 23 de juny de 2017

El dimecres 28 de juny el Museu del Cinema inaugurarà l’exposició temporal Llum! La llanterna màgica i la imatge digital. Complicitats entre els segles XIX i XXI on, entre d'altres objectes, s’exposarà el catàleg restaurat de productes a la venda de d'empresa Theobald & Co.; fabricant de llanternes màgiques, plaques de vidre i altres accessoris relacionats, que va estar en funcionament a Londres des de 1878 fins a l'any 1902.

En aquest catàleg podreu observar-hi, no només les diferents tipologies de llanternes, tant de joguina com per a professionals, sinó també l'amplíssima diversitat de títols i tipologies de plaques de vidre, així com tot tipus d'accessoris (fonts d'il·luminació, pantalles, òptiques, portaplaques, etc.).

També podeu consultar el catàleg digitalitzat en aquest enllaç.